onsdag den 4. januar 2012

Så er der snart afgang!

4. januar 2012

Hej alle sammen!

Jeg skal afsted de næste 4 måneder til et land langt, langt væk, nemlig Costa Rica.
Jeg laver en lille rejseblog, så I kan følge med i mit nye liv i Latinamerika. Jeg håber det byder på en masse eventyr og oplevelser, som er værd at skrive hjem om, og så håber jeg, at jeg vokser med opgaven og forhåbentlig er blevet lidt klogere på verden og mig selv, når jeg kommer hjem igen.

Lige pt har jeg pakket og er i gang med de sidste forberedelser til take off på søndag. Jeg havde nær aldrig fået det hele med, men hvis man maser kan der være en utrolig meget i en backpacker-rygsæk.
Jeg skal heldigvis ikke alene afsted på min tur. Først skal jeg følges med en fyr, Tinus, som skal ud i regnskoven i Costa Rica, og som skal med den samme afgang som mig. Det er nu meget rart at have én at følges med. Senere kommer min dejlige veninde Ane over til mig en gang i starten af februar, og selvom hun skal arbejde i en anden by, så har vi planlagt at vi skal på nogle småture i weekenderne, så vi kan få set os lidt omkring i landet. Det glæder jeg mig til! Og hvis jeg er rigtig heldig kommer min anden dejlige veninde, Julia, over til mig i april og så rejser vi lidt rundt i landet inden vi vender de solbrune næser hjemad til det danske forår.

Jeg smutter igen. Min mave er fyldt med sommerfugle, som til tider går lidt i panik og flakser lidt voldsomt, men som andre tider fylder mig med smil og gode forventninger.

Hasta luego!

Maria

1 kommentar:

  1. Hej Maria,
    Du må have en rigtig rigtig fantastisk tur. Glæder mig til at følge din rejseblog.
    Knus og kram
    Ingrid aka Medic

    SvarSlet